Cock blocker

kom att tänka på Elias gamla "Cock blocker" som han hade för 1 år sen efter sig och JA
HAN VAR VERKLIGEN EN COCK BLOCKER!
Och denna personen var nog den mest idiotiska fula irriterande jävel som jag någon gång stött på

tex när jag var sjuk :

låg i sängen o tyckte synd om mig själv, med en 40 grader feber och ja där kommer
idioten inrusande och skriker
ANNAAA ANNAAAAAA kolla vad jag skrev till Elias, PÅ SVENS MED SKJÖNNER DU PÅ SVENSK
( den här stackars idioten var då Norsk)
och det värsta av allt han läspade så mycket att han inte kunde säga Anna ordentligt utan drog ut på hela namnet
så det lät som en mongolid som sa det
att man kan vara så otroligt störande ?
Det är helt fucking unbelievable


Och vad lärde vi oss av detta skit inlägget ?
jo att lilla jag stör mej som fan, på idiotiska personer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0