zane = komedi!

Anna sier:

do you miss me and super Hoda ?

[b]zλne[/b] sier:
kinda
more like stupid hoda
super min röv

- Anna sier:
haha nooo
[b]zλne[/b] sier:
jag är super saiyan zane
- Anna sier:
visst
dream on little boy

- Anna sier:
skriv på svenska
[b]zλne[/b] sier:
skal du dödars
- Anna sier:
du är ju grym
kom igen

[b]zλne[/b] sier:
jag vet tack
- Anna sier:
så lite så   (irronisk som fan ;)  )
[b]zλne[/b] sier:
hur är du
och din jävla blogg

- Anna sier:
haha jag bra mår
du må bra ?

[b]zλne[/b] sier:
javist

frii som fluga

zane hatar min blogg och han kan mycket bättre svenska än mej HAHAHHAHA

jag döööör!

du är en riktig komedi zane



Kommentarer
Postat av: Zane

what did i do to deserve this :(

2009-09-02 @ 23:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0