- Betatt

- har funderat väldigt mycket på kärlek nu på sista tiden ,
och jag har nog aldrig varit riktigt riktigt kär
lite tragiskt är det kanske ,
men visst jag har älskat personer för hur dom är
och allt sådant,  men den stora frågan var :
var jag verkligen kär ?
eller inbillade jag mej bara ?

jag vill nog tro att jag väldigt gärna ville vara kär ,
men det ända jag var av mina trevliga ex ¨
är betatt
det är ett väldigt bra ord,
enkelt och bra ,


jag är ju inte rädd för o finna kärligheten
men jag är nog lite mer rädd för att bli lämnad
och att någon får veta allt för mycket om mig ?
hela den saken skrämmer livet ur mej,
att någon ska kunna läsa av mej o få veta allt det som ligger under
och det kommer aldrig till och hända,
för öppnar man inte sej
så mycket,
så blir du aldrig ledsen ;)
då blir allt så mycket lättare att gå vidare och lägga undan
allt , precis som när du lägger undan
vantarna och halsduken när vintern är slut



jag är ju helt genialisk på att jämföra saker haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0