KOM OCH SKJUT MAJ

jag fattar inte varför alla korkade fjortis brudar ska lägga upp en sån jävla massa bilder på vad dom har köppt
hur dom ser ut vad dom nu gör
vem fan bryr sej?!
ingen !
BTW FOLK
GÅ O HA MASSA MASSA SEX ! NUU
DÅ BLIR NI PÅ LIKA BRA HUMÖR SOM JAG ALLTID ÄR PÅ
SÅ SKYNDA PÅ MASSA SURA MINER ATT SEXA BORT !


jag ska börja ha ett anteknings block i väskan när ja ska ut på stan o festa ,
så när det kommer idiot efter idiot och ska förklara sin livshistoria för maj
så ska ja fan skriva upp allt han säger o dissa han helllllt totalt
stör maj på dessa idioter som inte fattar ,
när man sitter och total ignorerar en person, vänder ryggen till och han fortsätter öppna käften
och allt man hör är blablalbllaaa
bla bla

var ute på byn med nilla och saidisch igår väldigt skoj
träffade nårra från nrk som stod och vrål stirra på maj ,
till slut kom dom fram och fråga

: jobbar du på nrk

säger ja:  jaa de gör ja nog

han : ahhhh kände igen ditt vita hår, men du ser ju hur het som helst ut i sivila klädder
så kände inte igen daj


HAHAHHAHA JAG DÖR
SNÄLLA SKJUT MAJ !



men ohh noo sherlock konstigt när man går med den äkliga nunne drässen på jobbet ,
då ser nog vem som helst sexig ut i normala klädder;)





KAN NÅGON KOMMA OCH RÄDDA MAJ FRÅN MITT TRÅKIGA MENINGSLÖSA LIV?
PLEASE !

ANNARS SÅ VAR SÅ SNÄLL IOCH SKJUT MAJ HÄR O NU !




TACK OCH ADJÖKEN

NU DRAR JA TILL NILLA PILLA
OCH KOLLAR FILM OCH ÄTER
BLODIG ENTRECOT;)
DET BLIR 27.5 KR TACK ! SMAKLIG MÅLTID

Kommentarer
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779

2009-10-21 @ 13:45:13
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0