- Ett smil förlänger dagen!



Höhö
idag så fick jag veta att mitt smeknamn på Nrk är visst solen och varför jo för att jag nästan alltid är glad
jag blev faktsikt jätte glad
när en kund kom fram till mej o sa
-Hur mår du idag lilla solen
och jag fattade först inte jag bara vad ?
så berättade han att dom flesta på nrk
kallar mej solen för att jag är så glad
och gör deras dag mycket bättre med ett litet leende eller stort;)

det behövs inte mycket för att göra någons dag lite bättre
och vis fler anstränger sej lite
så skulle alla vara på topp humör

sen höll jag på att skratta ihjäl mej idag när jag satt i kassan
Vi hade 3 kassor öppna och det var nästan 7 meter kö i min och 2 meter i dom andra
så säger en kollega till kunderna i mitten

- kom hit här ist jag har mindre kö,
så svarar han
- nää jag står hellre 5 min extra i kö hos Anna som är så blid o glad
än 1 min hos dej!


snacka om att det sprängdes för henne ,
resten av dagen gick hon och var sur
och snackade skit om mej till de andra kollegerna
men bryr jag mej ?
haha nej då

om man blir sur för att någon råkar vara lite för glad och trevlig ibland så är det bara
synd om den personen i fråga ,
som går runt och är butter

Ett skratt förlänger livet och då borde jag nog leva för alltid
eller hur ? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0