vet inte vad

- Ska fika med min älskade syster imorgon ,
ser fram imot det som bara den, ska bli väldigt trevligt!
Nu på senaste tid har jag inte träffat henne så mycket
 även om vi jobbar på samma ställe o allt
men vi har ju inte samma arbetstider nu,

suttit fast klistrad i ett fönster idag..
det kom en äcklig man o satte sig jämte mig på bussen..
och han var inte lite skum den där procken.



- Vet faktiskt inte riktigt vart jag ska ta vägen ,
just nu, så går mitt liv upp och ner som värsta lisebergsbannan,
vad ska man göra!?
är väl bara till att skratta åt det..
fast hade hellre gått och grävt ner mej nånstans djuuuupt!
Men men sånt är livet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0