msn

- Anna: http://annaforepresident.blogg.se
 -Zane: whats so funny :P
-Anna : har skrevit om dej hahahha
-Zane : oh no :-O
-Anna: ohh yes;)
-Zane : OMG
-Zane : herregud
-Zane : skal du döders
-Zane: FUCKING FLUGA
-Zane: LOL
-A: HAHAH'
-Anna: klockrent
-Anna: men vafan du er ju fan överallt
-Zane : hahahahahahaha du fik mig att skratta
-Zane : lol


HAHAH

-A: okej z lär meg svenska
-Z: du kan jo svenska mkt bra
 inte behøves lär,
 din cp du blocka mig på fb
-A: jaaa, bara för du är en FLUGA!
-Z: jag inte var fucking fluga!
-A: zane säg nått kul?
-Z: en raggningsrepplika?
-A: Zane du är en STÄÄÄÄRK MAN eller hur var det ;)
-Z: jag vet jag vet
-Z: STÄRK SOM EN TYR
-Z: herregud du skal inte gemma det jävla blogg din

(jag tror det betyder du ska inte skriva detta i din jävla blogg )

( Men vad vet jag , jag kan ju inte svenska, Zane som är Dansk kan bättre svenska än mej HAHAH )

som jag flabbar kan hålla på i timmar med den flugan ahhahahhaha
Så grymt störd!

Så lätt road jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0