underbara personer!


- Små saker kan göra en väldigt glad:)
Igår när jag kommer till jobbet så har Christian o Ola köppt en glass till mej
hehe
 så himlans söta:)
 bara såna små saker blir man ju himlans glad över
- jag bara älskar mina kunder i nydi kantinen :D


Igår var jag så trött så däckade rätt snappt
och idag ska jag ut o springa en super lång runda tar väl nästan
3 timmar o springa den ...
Men vill man ha bra kondis o fin kropp så är det bara
till o slänga på sej löpar skorna :)
sen så ska det bli gymet med men det blir nog på måndag tror ja
får se vad jag ska göra idag , har blivit bjuden på 5 olika grill partyn men får se om jag äns går utanför dörren
känner mej inte så social idag för o säga det så.....


-Snart så blir jag moster till VÄRLDENS SÖTASTE FLICKA :D
kan knappt bärga mej
LÄNGTAR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0