HAHAH gulllllldigt

ja nu var första färgningen klar och det blev ju självklart gulldigt riktigt guldigt
så jag hade bara kunnat åka in till byn o ställt mig i en guldsmeds butik
där hade jag passat in perfekt;D
haha skämt o sidor
så nu sitter jag igen med färg i håret tror det faktiskt kan bli rätt bra,
men ska färga det 2 gg till men inte idag , mitt hår måste vila lite...

var ute och rökte innan med min otroligt fina blå sling hätta som jag fått låna av syster yster
och självklart min knall rosa morgonrock
passar verkligen inte ihopp ...
när grannarna såg mej hoppade dom rätt högt HAHAHHA
Lätt att jag bjuder på det :)
Har inga problem med att skämma ut mej och tycka det själv är kul,
hehe det vet ju ni som känner mej haha
Här har vi Före, guldigt, och med sling hättan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0