- Zane fucking fluga

snackade med Hodas kusin Zane på msn
Så här lät det :


Zane: varför är du och Hoda så elaka mot mej ?
Ja: för vi tycker inte om dej..
Zane: vad har jag gjort
Ja: du sparar bilder på Hoda
Zane: meeeh det var bara ett skämt, jag är ledsen, jag ber om ursäkt
Ja : Det skiter vi i
Zane: Men blocka upp mej på facebook och lägg till mej igen
Ja: Ehh nej..
Z: Varför
Ja: För vi umgås inte med töntar ,
 Om vi är vänner med dej så ser alla att vi är vän med en tönt.
Ja:  Zane du är som en fucking fluga , du är överallt !
Sen helt plötsligt blev jag blockad på msn HAHA
det kom heeeeellt oväntat hahahha


hahah höll på o dö av flabb
Så klockrent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0