- tös

- Okej måste ju uppdatera lite :)
har inte hänt så väldigt mycket idag gick upp vid halv 5
hade ett jävligt dåligt  morgon humör hahha
blev bättre sen vid 9 tiden
tog bara sådär 5 timmar för mej att få bättre humör !
HAHAH
saknar min Hoda som fan !
Vad skulle jag göra utan dej gumman ?!!
Du är min klippa,
som håller mej uppe när allt annat rasar!

nästa år får vi fira 10 års jubleum
då har vi känt varandra i 10 år
& UTAN ATT NÅGONSIN HA BRÅKAT ELLER SMÅ TJAFSAT
det är fan mej bra jobbat där har vi vänner som tuggumi!
<3

Tack för att du har ställt upp för mej så mycket nu de 3 sista veckorna när allt har varit så svårt !

Ikväll blir det nog til och ta det lugnt , ska bara ut och springa en runda
nu när det regnar så är det helt underbart skönt o springa !

Haha hade värsta diskutionen med en kund idag hon försökte hjälpa mej till och komma fram till
vad jag vill jobba med & utbilda mej till
och till slut så kom jag på det någolunda,
Jag vill hjälpa människer ,
men exakt hur , det vet jag inte än
det får vi återkomma med
men har kommit lite på vägen iaf ;P



skämde klart ut mej som fan på jobbet idag ,
det kom en man som hade en jätte söt dotter med sej ,
 så säger jag :
Ohh vilken söt tös du har :) & smiler
men han tog det då INTE lika bra
för tös på'norska är detsamma som hora
men på skånska är det ju ett snällt ord
så jag fick ju klart förklara mej för han haha
han var inte glad ,
men jag menade det faktiskt väl,
kan ju inte hjälpa att han tror det värsta!



Haha pinsamt men var rätt kul efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0