- Män i krigar dräkt

- Haha idag när jag kom till jobbet så skulle jag ta bakvägen för det gick fortast från det håll jag kom ifrån,
men neeeeeej
När jag kommer fram så var hela NRK omringat av militärer
haha dom hade övning där så då hade dom bomat igen
hela skiten med tagtråd och höga stål stängsel
Haha så där stod jag som en idiot
och undrade vad fan som hände hehe
så då vatt det bara till och gå ruuuunt
och det tar ett tag!

sen så dom stackars idioterna fick fylla sand säckar i 3 timmar
sen var det  en som satt i en bil i 2 timmar med hahah
Höll på o dö av skratt
tycker allt det är kul med idioter som springer
runder och inte gör så mycket ,
sen låg det några på knä och siktade med givär på små barnen
på dagiset brevid..

så min dag blev rätt bra till slut haha men började förjävligt
när jag kommer till jobbet så var alla svinigt sura
fattar inte vad det var med dom
började koka riktigt ordentligt när dom förstörde
 mitt fin fina morgon humör
sånt gillar vi inte !
Bara för att ni har en dålig dag eller dåligt sex liv eller vad fan som helst
låt det inte gå ut över mej,
 då blir jag sur!
Tycker allt att ni ska stanna hemma
om ni inte kan kontrollera er!

Det är inte så svårt och klämma fram ett smil..
som tex förre veckan var jag jätte ledsen och tyckte allt var skit på jobbet
men höll tillbaka tårarna och smilade ändå.
För bara för att du har det jobbigt ska det inte behöva gå ut över medarbetare / kunder.

Sen på råga på allt så spärrades min telefon!
Jävla arg ja blir!
- Så nu kan jag varken ringa eller senda sms...
jajaja

Imorgon ska jag till frissan GÖTT
vill bli av med denna fula oranga färgen!
ka bli skönt och få klippt håret med så det blir bättre kvalitet på det HAHA




Tack och hej leverpostej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0