- Keep on


- HAHHA fick en elräckning på 5500 imåndags KUL ;)
så köpte mej en lott igår och vann först 1000 kr sen köpte jag en till
30 kr lott och vann 200
en lyckad dag hahha

idag har jag slingat ,min systers hår =)
kände på hennes mage när bebisen hickade och det känndes jätte
tydligt :D

Lott fick sin födelsedags present med:9
har beställt gravid massage och ansikts massage med pealing och grejor.
En skön avslappad dag , förtjänar min syster
hon är den bästa !
Älskar dej hur mycket som helst Charlotte <3






Vår lilla Engelsk man John fick vara med på denna bilden med hehe :)










- Keep on destroy my life bitch,
maby your laugh now
But
in the end
it´s me as laughing last;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0