- jävla arg man blir

- Fan vad jag HATAR staten och polisen !
säger bara ni som lyckas knulla staten
Hell yeah
GO FOR IT !!!



Man betalar så jävla mycket skatt och var fan tar dom pengarna vägen
Jo det ska jag berätta..
Dom går till massa värdelösa idioter som lever på sos..
Som man sen ser sittandes på en parkbänk och super upp era pengar utanför systemet
 eller med en nål i armen som oftast är fallet här i Oslo..
Ummmmm
känns det inte bra att alla idioter knarkar eller super upp era pengar


Sen polisen vafan sysslar dom med igentligen
jo dom lägger ner värdelös tid på att skriva ut böter hit o böter dit,
men sen dom viktiga sakerna som tar lite " längre" tid och utreda
ja det skiter dom i
Och vad tycker jag om detta
jo att ni är värdelösa nollor som borde skaffa er ett liv
Eller fatta att det finns viktigare saker ..


och alla parkerings vakter o skit
nu på ca 7 månader har jag o Elias fått nästan 40000 i böter
bara för att man parkerat lite fel eller kört lite fort
men vem bryr sig om man kör lite fort på en motorväg eller liknande
så länge man kan köra och vet att man har kontroll i den hastigheten.



Lite smått sur idag för jag har fått äkliga böter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0