-idiotiska komentarer

Lite puckade komentarer
från mej Hoda och Elias

jag o Elias var på väg upp till lägenheter och så ringer jag på dörr klockan så kommer vi
in i lägenheten o det ringer på dörr telen o Elias svarar : Hallå , hallååå ahhhh nån tjuvringer
o blir sur o sätter sej i soffan och jag ligger på golvet o dörr av skratt hahha
kul

sen när jag o Hoda ska till Italien så säger hon ahh jag har hittat ett hotell brevid coluseum
o ja säger klart : vart ligger det hahha
trode de var ett ställe som hette det med som tex majorstuen , frogner you name it

sen ringer hoda o säger : ANNNAA jag har hittat ett fett hotell det finns en trädgård, o man kan äta i den
och jag helt irroniskt : VAAAA ALLVAR! kan man äta i den
Hoda: jaaa man kan äta där ,
o helt plötsligt efter en stund
Anna du var irronisk vaa?!
ja: haha jaaaa

sen har vi när jag lurade Elias
jag till E : vet du vad man får massa hår på kroppen av bannaner
Elias: vaaaa, jag som älskar bannaner
sen så köpte vi massa bannaner o så frågade jag Elias efter 1 vecka,
: varför har du inte käkat bannanerna?
du älskar ju dom!
Elias: meeeeh,, man får hår på kroppen , jag vill inte bli en apa
haha sen på fyllan så berättade jag att jag bara hade ljögit för han ,
Elais svarade : meeeeeh , jag som trodde på daj,
o nu 2 månader efter äter han fortfarand einte bannaner

LOL

och så har vi jag till E : om man har ont när man har mensvärk så ska man träna før
då går det väck
E: ALLVAR!? då ska jag träna nästa gg jag har mens
haha jag till E : ehhh du har inte mens elias HAHAH

för ett tag sen så la jag en wunderbaum (vet inte hur det stavas)
under elias bilsätte för han hade aldrig godtat det i hans bil (han hatar det )
så när han kände lukten så sa jag att jag hade monterat in det i hans fläkt inne i bilen
Elias: WOOOOW hur har du gjort det så gick det 2 veckor o elias trodde fårtfarand epå det men så kunde jag inte hålla mej o bad elias titta under sitt eget säte o jaa där låg den hahaha


När jag o Elias var ute o joggade så kom det en cyckel så jag började springa efter han med händerna framför
mej o försöker nypa han i rumpan så stannar elias upp o säger : VAG göööör du !? o börjar göra samma sak
haha två nötter i ett nötskal e vi

elias gör allt jag gör eller säger åt han att göra så grymt kul;)

nää nu kom puckot hem så nu ska vi till afären :)
jag vill ha maaaaaat

har haft grymt ont i magen idag elelr hela veckan men idag var det fruktansvärt
brände i hela magen
har nog fått magsår:/
ska till läkaren imorgon


jajaj shit happens när man har mycket att tänka på

tjollahopp ;)
nu blire bus på G



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0