-galet

- Har haft en helt galet kul helg
i fedags så kom Annelie o Inger
så då blev det till och gå ut ,
riktigt skoj
sen ne vi skulle hem så försvann inger med en kille
o killen träffade en som sålde ett par skidor till han ,
när han sen skulle pröva dom så var det olika storlekar hahah
så kom det en gammal man som började bråka med han så
inger tar upp den ena skidan och börjar peta han i magen och säger stolt
: Ikke prøv deg, jeg har en ski
HAHAHHA


sen när jag o annelie kommer till inger så
börjar vi gå hemmot
och där kommer det en bil som halva registrerings skylten hänger ned i marken och gnistrar
så jag o annelie hoppar ut i vägen o stoppar han o när vi ska knacka
på hans fönster så låser han alla dörrarna o vevar upp fönstrena
haha
så annelie drar av skylten och säger helt plötsligt

Oj den gick lätt av, Hoppas han inte blir arg nu hahah

men arg blev han inte , han bara stirrade o låste snabbt upp dörren
o tog skylten o körde snabbt iväg
var så sjukt kul!

sen lördags morgon när man sovit 2 timmar skulle man jobba
gick rätt bra det haha

sen åka hem snabbt och sen åka till Hampus ,
så tittade vi på det sista av melodifestivalen
Norge vann ju , ( så klart )

och idag var det till och åka in till stan o få panik!
var ju sjukt mycket folk där
och alla trängdes o grejor
JOBBIGT!


så nu sitter man här och väntar på idioten (Elias) ;)
han e ju klart ute och ränner

får väl ta o städa lite
Höll på o få panik när jag kom hem
ser ut som 2 a världs kriget här
( ohh nej ! jag överdriver inte ! )


Någon som känner sig manad till och komma och städa ?
Hampus jag vet att du gillar att diska iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0