Mobil;)

Jaaa idag så ska jag köpa ny mobil ;)
Tror att det blir en Nokia 5800 Xpress Red


Är den inte nice;)


Ska beställa min o Hodas Italien resa med ida
längtar så mycket , vi kommer ha så kul Hjärtat !
Älskar när jag o Hoda kommer på riktigt
 klockrena ondskefulla planer ,
Och vi är bra på det ;)
29 dagar kvar:D

Har lärt mej det att här i livet så finns det verkligen en sann glädje,
och det är skadjeglädje på andras bekostnad HAHA
I love it


ska ta båten in till stan snart jaa man bor ju ute på landet vid havet nu HAHA
men det är rätt skönt =)

det är massa sol ute idag , jag blir så glad av sol nu fattas det bara 30+
Och en iskall öl i handen ;)

jag är så stolt över mej själv jag har slutat röka HELT
har inte rökt på över 2 veckor ;D

ska ta o börja simma nu med 2 gg i veckan skönt !!
jag älskar att hålla igång,
 +
Tanken på att många tjejer är grymt avundsjuka på mej för min kropp
gör det hela bara ännu härligare ;)
Eller hur tjejer ;D

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0