ummmm

- hade en riktigt dålig dag idag , allt blev fel o jag hatar Manpower vikarier!
så jävla jobbigt att ha ansvar för dem o lära dom saker ,
så visar man dom 3 gg och ändå så gör dom fel!
Är det möjligt!????
Kommer ihåg förra vikarien ja hade HAHA
han var från tjekien , väldigt snygg faktiskt eller jävligt haha ,
men han var riktigt störd
hela tiden sprang han efter mej o frågade: you and me on a date?
and you and me girlfriend /boyfreind ??
o ja svarade varje dag
nej nej nej nej
haha sen så sa han till Lise: jaa kan du inte fast anställa mej?
Lise: ne finns inga lediga platser
Tjekien: jaa men sparka Nada då
SOM JAG GARVADE
Lise svarar lugnt när Nada kommer in : Nada ska vi sparka dej o anställa han istället!?
Tjekien: NEJ NEJ jag bara skojade hahha
så trög!



sen så åkte jag hem o drack kaffe med Elias å så käkade vi en pizza mummmms!
sen blev det till att åka hem igen
så nu har vi legat i soffan o glott på simpsons:)
Mysigt värre
väldigt länge sen jag fick Elias helt för mej själv!
Tycker inte om att dela han med någon annan hahha
vill ha allt för mej själv :P



nu sitter jag med färg i håret o ska ut o röka ;)

see yah later Bitches
 Play nice;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0