THE DEVIL IS BACK

hahah jaa idag så fick alla veta att lilla Anna är visst inte glad o blid 24/11
vet inte vad som tog åt mig idag men jag blir ju nästan aldrig irreterad ens en gång,
 men idag så
då fick jag nog
blev så jäklans arg
att jag började skälla ut flera personer var helt tokigt rasande
humm KNAS !
men kan ju inte säga att det inte var skönt , HAHA
är man alltid glad o smilar så droppar det snart en bomb


MEN DÄR SER NI ALLIHOPPA,
JAG ÄR VISST INTE ALLTID LIKA GLAD.......



OCH SEN VARFÖR SKULLE JAG FÖRBÄTTRA MEJ IGENTLIGEN FRÅN FÖRSTA BÖRJAN?
PALLA VARA SÅ SNÄLL,
NU HAR JAG HÅLLT DET I LITE ÖVER 1 ÅR,
OCH NU FUNKAR DET INTE LÄNGRE
HÄR SKA RACKATYG  O JÄVULSSKAP FRAM IGEN
MYCKET MYCKET MYCKET ROLIGARE DÅ!
OCH JAG HAR EN HEL DEL ATT TA IGEN
DET HÄR SKA BLI KUL



SÄGER BARA EN SAK

- THE OLD ANNA IS BACK -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0