- UNDERBART

- vaknade för en timma sen och nu är man
 helt nyduschad
Gott;)
helt otroligt att jag vaknade så tidigt hehe ,
och för att vara ärlig det känns faktiskt bra =)
så nu ska jag tintin o lars ut och äta frulle i frognerparken
mysigt!
sen blir det till att jobba från 14.00-21.30 men det gör mej inte något som helst
tycker om att jobba i nydi speciellt kvällsvakterna när det är så lugnt o skönt

sen ikväll har jag ingen anning vad jag ska göra??
får väl komma på nått kul ,
det gör ja ju alltid hahahha

nu så e det bara 6.5 veckor tills vi åker till libanon
och 4 månader tills jag flyttar till härliga Landskrona
om jag hade så hade jag flyttat direkt men har ju kontrakt på NRk tills oktober
men det är nog bara bra det för då får ja vara med om när Agnes växer upp
och det vll man inte missa för allt i världen :)
<3




Hoda du är den mest underbara i hela världen
hade gjort vad som helst för dej
10 år av vännskap är något verkligen speciellt!

I LOVE YOU BABY <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0