- maaaaaat

-Har precis käkat ett lass med frukost mumms :)
så nu är det bara att hitta lite kläder .... (Jobbigt)
lite stöckigt i min garderob så svårt o hitta...
och så duscha sen e man klar för jobba ska först
jobba i Nydi kantinan o stänga den sen blir det att jag ska jobba i baren
hur kul som helst!
jag älskar att stå i baren:)
sen ska vi stänga , så då blir det massa sisk o grejer som ska fixas
inte lika kul men måste göras..
så det blir en låååååååång dag idag ,

ska sova hos min älskade syster yster :D

och om 6 veckor så kommer bebisen !
tiden har bara flugit iväg ,
vart tog all tid vägen !?
kan någon svara på det


Näää nu får jag ta o fixa ,mej jag är alltid så slö om morgonen tror
ALLTID att jag har sååå gott om tid men nej
det har jag inte vet inte hur jag gör av med den men på ett eller annat sätt så!




Tjingeling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0