- KJÄRRING JÄVEL!

- Jag hatar sura kärringar !
Ni är bara sura för att ni har ett DÅLIGT ÄKTENSKAP & ELLER SEXLIV!
gå och få er lite snopp så ska ni se att ni nog SMILER LITE MERA!!!
- Vad jag än gör så är du fan aldrig nöjd!
sån psyckopat!
du ska ALLTID ha något och klaga på , och har du inte det,
så är du ju SÅÅÅ uppfinnesrik att du "hittar"  på något ,
och woooopps så kan du klaga o skälla ännu mer!
Och hur mycket jag än anstränger mej för att vara snäll mot dej , så blir du sur över det?!
Har du inga känslor männeska??
Ddu fattar inte hur mycket du trycker ner mej när du håller på som du gör,
snart pallar jag inte mer ,
Du är fan den ända som klarar av att förstöra mej som du gör ,
Du vet verkligen hur man trampar på människor



Bitch do you know what?
If you die , im going to buy some champagne and jump on your grave and party all night long!
I FUCKING HATE YOU !




- JAG ÄR BARA SÅ JÄVLA KLANTIG!
idag när jag skulle byta om från jobb kläder till vanliga så tappade jag min D&G parfym på tån!
och ni vet hur stora o tunga dom flaskorna är!
Jävla förbannad jag blev ,
KLANTIGT!
och ont gör det fortfarande!



- MEN IMORGON VID DENNA TIDEN SITTER JAG PÅ BUSSEN TILL MITT HJÄRTA
OHHHH GOCHHH DU SKA BARA VETA HUR MYCKET JAG SAKNAT DEJ!
VI SKA HA SÅ KUL I HELGEN , VI FÅR HITTA EN NY ELVIN
 HAHAHHAH SÅ KUL DET VAR ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0