- Hannibal

sitter nu hemma hos Lars trevligt han o tintin spelar spel haha
Data nöööördar;)
har haft en väldigt fin helg ,
i fredags var det sommarfesten startade väldigt tidigt
och avslutade den tidigt med HAHAH
( klenis )

sen lördag var det till o jobba 9 timmar jobbigt
men det gick bra åkte hem till Hampus en tur sen så idag
så vatt vi på bio sen så åkte jag till bryggan
för o träffa pojkarna mina ;)
blev några öl på Hannibal som vanligt haha
stam gäster hehe
sen gick vi till betch club och käkade sen back to Hannibal
Var otrligt många snyggingar som satt där kan ja säga ;)
så alla tjajer om ni vill hitta massa snygga killar på en o samma plats en söndag
gå till Hannibal vettja


Längtar till nästa helg
då blir det till att åka till Gbg jag o Elias
och då kan ju vem som helst lägga ihopp 2+2
Och alla vet att det kommer bli
GALET!
jag o Elias ensamma i Gbg är bara knas
Det hela kommer sluta med att vi
fular ut oss som fan
 Och gör något vi får ångerst av dagen efter haha
men jaja vi är unga o dumma
eller vad säger man HAHHA ;D
sen så blir det liseberg på lördagen med
och ut igen på kvällen
Elias ska sikta in sig på Lamkött Haha
Flabbar ihjäl mig!

i love you my little Hoe ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0