- CHOLAHOOOOOPSAN !

HEJ ALLA IDIOTER OCH ALLA GLADA.
IT'S HOOODÄÄÄH IN THA HOUSE MIT ANNA SMOOKIIIN'

Läget då? allt bra va va va ? äääh som om jag bryr mig , fuck u allihopa. men inte du, ah du vet du, ah du bakom honom! mohahahah seriöst sluta va kär i mig, det kommer inte funka i längden, ah du vet det räcker att jag och anna har vårt distansförhållande men hey vi är tjejer vi litar på varandra, ni är killar, ni kan inte hålla snoppen inne!

MOHAHAHAH skitrolig jag är va ? jag vet , jag och anna jobbar i en bar i köpenhamn som komiker. HAHAHA kom och kolla vettja, 50 kronor inträde men hey its not so much money ni får ju förhelvete skratta ihjäl er i typ en timme, men sen går ni hem och skrattar er lyckliga hela vägen fram , mohahaha !

anyway , nu är vi alla mätta och glada efter en big tasty och massa skitsnack, är det något så är det bara att ringa annas mobil. sen vill jag bara säga att JAG ÄLSKAR MIN HETASTE OCH SEXIGASTE ( TILL OCH MED MTV HAR SAGT DET ) FRU, ANNA PANNA PYTTIPAAAANNA MED KÖTTBULLAR ;D HAHAHAHAHAHA

PUSS PÅ PANNA, ELLER NÄ PUSS PÅ *HOST* HOST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0