the walk of shame

- HAHA igår så kom annelie o hennes 3 vänner riktigt kul
så träffade dom utanför deras VIP hotell ,
så vatt man på det igen hehe , bara till o öppna vinflarran ;)
sen drog vi till Jatzi har aldrig varit där innan men det var ju faktiskt
väldigt kul där ,
fick gratis inträde,
Sen kallade bartendern på oss,  började SCHOTA MED OSS hahha gratis är alltid NAJS
det är ju bara för härligt att vara brud;)
fy fan vilken skön bartender,
så dansade lite , blev uppraggad av en biff hahah me like ;)

A hade bara 1 kille igår hahah
förra gg när vi var ute vatt det 5 olika varje gg jag o inger kom upp från toan
så var det en ny  hon satt o snackade med,
så söt! (L)

sen idag ringde till Annelie när jag kom hem,
gick ju "the walk of shame" idag rätt så skoj ...
NOOT alla glodde....
har ni aldrig sett en sönder supen brud kl 9 på morgonen i gårdagens klänning??
 haha jaja jag bjöd på det jag

skal ut idag med wohoo
får ju klart bli ännu galnare kväll idag hahah
galna kvällar är vi experter på

men snart måste jag orka mej upp från sängen o gå till vinmonopolet.....
har ju precis börjat bli nykter, väntar en timme till , dom har ju öppet till 3
HOPPAS JA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0