shoot me!

- Har vatt o träffat syster yster idag och underbara Agnes
så underbart söt ,
smällter var gg jag ser henne!
 <3








so many secrets
so many lies
so many tears.



haha nu går jag snart in i väggen ,
orkar inte mer nu,
har hänt allt för mycket de sista månaderna,
kan det bli värre ?
jaa klart det kan ,
Det kan ALLTID bli värre!
varför händer allt på en gg ,
jag orkar verkligen inte gå igenom detta en gg till...


Vart fan är den där jävla karman som jag en gg trodde på?!
säger bara :

ÅT HELVETE MED KARMA!!!

DET ÄR BARA SKIT!

PALLA!



SHOOT ME!
please




Tänker på dej var dag ,
du gjorde det rätta,..
men det känns ändå så fel,
Är det själviskt av mej ??!
saknar dej så otroligt mycket,
igentligen vill jag bara gråta hela tiden,
men jag ska va stark,
var ändå ett halv år sen jag såg dej,
så kan vänta 2 månader till,
men allt känns som en evighet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0