senila trikk chaförer...



- ja idag när jag skulle ta trikken ner till aker brygge för o dricka kaffe med elias o lars ,
som jag skulle möta PÅ trikken (spårvagnen)
så står jag + 4 andra främlingar o väntar på den o så kommer den i FULL FART O KÖR FÖRBI!
och där längst bak sitter elias o lars o ser förvånade ut o vinkar ,
o arg blir ja ,
 Jag skulle ju med den där jävla trikken!
så går till nästa hållplats o där står den för elias han håller öppe dörren så den inte kan köra,
så kommer jag in och ger elias paraplyt och det första jag säger är :

vänta här , jag ska snacka med den där jävla idioten till chafför,

Går med arga steg genom hela trikken tills jag kommer fram till idioten
och frågar han rakt ut om han är dum i huvet så här lät konversationen:

- VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED ? DU SKULLE STANNAT PÅ FÖRRA HÅLLPLATSEN DET STOD 5 ST SOM SKULLE MED TRIKK JÄVLEN O DU BARA KÖR FÖRBI ?!
ÄR DU HELT JÄVLA SENIL  ELLER ??!!!
(börjar bli surare o surare så skriker lite till på han )
JAG SKA HA EN URSÄKT FÖR ATT JAG FICK HALV JOGGA TILL NÄSTA STOPP , BARA FÖR ATT DU ÄR BLIND O SENIL

så säger han :

ohh förlåt förlåt ja missade det , jag hann inte stanna ,

och jag blir argare o argare
säger till han bestämt att gamla gubbar inte ska köra trikk när dom missar 5 pers som står SYNLIGT O BRA o väntar på o gå på en trikk som bara kör förbi KUL...
och att jag skulle ta ett snack med hans chef,
dunkar till han i huvet med handen o går tillbaka längst bak till elias o lars
Där sitter dom helt chokerade av mitt uppträdande
dom har aldrig sett mej arg innan HAHA


men nu är det rätt roligt faktiskt
otroligt att jag kunde bli så där sur hehe men vem blir inte det när gamla gubbar kör förbi hållplatsen o skyller på
att han inte såg 5 st personer
OTROLIGT!

JAG HATAR NORGE!!!!
NORGE ÄR DÅLIGT!!
DÅLIGA LAGAR , DÅLIG MAT, FULA KILLAR ,
OCH INTE MINST AV ALLT DÅLIGT VÄDER!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0