latteeeee

- herregud vad gjorde jag uppe halv 9 idag OMG
vad e fel med mej hahah
ska åka nu till gamla lägenheten o packa in alla
möbler i en kontainer
Elias o Lars ska hjälpa mej
tycker om starka killar haha ;D
ska bli trevligt ,
sen ikväll vet ja inte vad det blir
Utgång kanske ;)
det är ju faktiskt lördag hehe

näää nu ska jag göra lite nyta,

höhö elias o lars hade försovit sig lars hade 36 samtal missade från mej imorse o när
jag åkte hem till dom för o väcka så trodde dom att
jag skulle få värsta dampet på dom o skälla
men nej då
där stod ja med 3 latte o sa god morgon
snacka om chock dom fick
HAHAHA så klockrent
jag kan ju faktiskt va snäll ibland med
o vem vill inte vackna upp med en söt liten anna vid dörren som
har med sej kaffe latte ;)

GOTTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0