hatar trikkar

- skulle ta trikken hem (spårvagnen)
och så skulle en gammal dam gå på , så stænger dom dørrarna på henne o dær står hon o klæms tills super Anna kommer o skjuter upp dørren
sen nær hon væl var på så gick ja så klart fram till føraren ;)
frågade henne om hon tyckte det var roande att klæmma 90 åriga damer mellan dørrana
o hon svarar :
jag såg henne inte det var en annann passagerare som skulle betala ,
så klæcker jag ur mej:
så det ær viktigare att kænna pengar æn o øppna upp dørren
så den gamla damen slipper klæmmas ihjæl?
nee det var inte så ja mena sa hon
herregud vad jag hatar trikk førare
borde fan ha bættre koll
gamla damer ska fan inte behøvas klæmmas i dørrarna
o nær massa folk skriker åt føraren
øppna dørrana du klæmmer en dam
o dom gør inget
det ær dålig still ass!

haha sen nær jag væl skulle fram till føraren så råkade jag slå en tjej i huvet med paraplyt
hur pinsamt ær inte det ?!!!
sen nær jag skulle gå bak igen satt hon hukad som fan før
o inte få det i huvet igen hahah
lite komiskt då;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0