Bob o bob






ja då har man precis blivit platina blond haha nice ;)

har haft en galet kul vecka, i måndags när annelie o jag skulle grilla i viglands parken så fick vi inte fyr på
grillen så vi frågade 2 bob marely killar som gick förbi o dom ville så gärna hjälpa
så frågade dom efter tändare o sätter sig o börjar röka DEN JOINTEN SAMTIDIGT SOM DOM SKA
TÄNDA VÅRAN GRILL
HAHAHAHAH
så skämmiga jag o annelie bara skrattade det var rätt komiskt!
sen så igår var jag hos min kära syster o Agnes o hälsa på :D Älskar dej syster yster
DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

sen idag har jag bara jobbat o kom hem blonderade mej;9
o igentligen ska jag på dejt i kväll men vet inte om jag pallar??+
tror det blir att man tar en kaffe med tintin o lars o ser sen hur tröt man e..

sen imorgon kommer mamma o jebban trevligt,
så blir det kanske utgång imorgon? vi får se,....

nää nu ska jag fixa mej o finna fram lite kläder.

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0