Vilken dag!

Idag så har jag haft en av mina sämre dagar , när jag kom till jobbet så hade jag glömt mitt passerings kort så fick bli ett vanligt dagskort jag fick låna, sen så har jag naturligtvis glömt mina nycklar så fick åka upp och låna Charlottes så jag kunde byta om , sen efter det så tappade jag massor av tallrikar så de gick sönder :/
Men sen så åkte jag till elias när han slutat jobba vid 18.00 och så gick vi ner till Sidesporet och kollade på Adam när han spelade , hade aldeles glömt av det, tur att jag blev påmind idag! ,
Förra gg han spelade så hade jag glömt det oxå,
så vid ca 20.00 ringde Adam vart e du ? du skulle ju va här kl 18.00 .....
humm väldigt glömsk, får nog allt ta och träna upp det där, så nu sitter jag hemma i soffan, och ojj så skönt det var att stressa ner lite !,

Fick veta Idag att LIna kommer nästa helg på söndagen har saknat henne så , och det bästa är att hon är precis lika galen som mej om inte lite till helt underbart I love it haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0