Torsdag

Ja då var det helg imorgon och det ska bli så skönt, behöver vila upp mej :)
Veckorna går så otroligt fort , tiden bara flyger iväg snart har jag varit här i 2 år och jag trivs väl rätt bra här men har tänkt på vad min syster frågade mej för någon dag sen om vad jag egentligen vill bli och jag har faktiskt ingne aning än , men jag har ju tid på mej men vill hitta något som jag är bra på och älskar att göra men frågan är vad ??

Längtar tills sommaren i varjefall , tycker intye om vintern , är allt för kallt för mej ,

Denna dagen har varit helt galet rörig, började med att jag vaknade å åkte till jobbet tröt som man var så började man dagen med en dubbel expresso och fler blev det till sist vid 12 tiden var jag så full av koffin att jag nästan inte visste vart jag skulle bli av, det tyckte nog Annelie var väldigt klul :)  så den läxan har man lärt sej drick inte så mycket expresso;)
var hos läkaren sen , charlotte har påmint mej flera gg hela dagen + att jag hade ställt alarm på att jag skulle dit 5 min innan jag slutade men när jag väl hade kommit upp till den stora kantinan så hade jag klart glömt det haha så dåligt minne jag har , kom på det i sista minuten när jag var på väg ut från NRK så det var bara att vända, :)
Och nu ikväll blir det bara att ta det lungt se en film och äta soppa mumms !


Over and out // Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0