Torsdag - Nötter

Jaa idag så har jag bara jobbat och kommit hem skönt, var så sugen på hasselnötts choklad och jag tål ju inte nötter hela min hals svullnar ju upp och får svårt att andas , men oj så gott det var haha har inte ätit det på länge pga allergi men det var faktiskt värt det idag haha :) det brukar gå över efter nån timme så,
Elias är på möte o kommer hem sen , då ska vi laga spaghetti och kjöttfärssås,
Elias älskar det , så ska vara lite snäll och laga det till han :)

Idag så stod jag ute och rökte, joo det där med att sluta röka gick ju som det gick, men jag ska snart ta tag i det på allvar !
Brevid jobbet så ligger det Nrks barnehage och så var det 2 små flickor som sprang runt och sjöng dom var så söta !
Så var tvungen att kalla på Annelie oxå , så stod vi där och tittade på dom , dom hade mickrofoner gjorda av grenar oxå hehe:)
Barn är så otroligt söta ,



Over and out // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0