Tisdag


Idag så var jag med om en märklig sak, det är en kunnd som är hos oss dagligen, och varje gg jag har sett han så känner jag igen nått men har inte kunnat att placera det riktigt,?!  men idag  så fall det på plats, han har samma smile som mitt ex och det gillar jag verkligen inte ! Han var alltid så posetiv och med det där smilet alltid! Tyckte inte om att han var Så posetiv det måste finnas en gräns , för jag om nån är posetiv, så tänk mej gg 100 , ja då förstår ni att man inte kan klara av det där dag ut och dag in . Visst det är väldigt bra att vara  glad alltid, men nån måtta få det vara !

Idag så bestämde Christine och jag att vi ska ha lite förfest här hemma hos mej nästa fredag, för vi ska ju ha vårt JULBORD då haha, och vi ska vara på Salong no. 10 här på Aker brygge och jag bor ju här med så det är ju perfekt :)
Kommer till och bli väldigt trevligt nästan alla ska bli med på julbordet sånt är alltid skoj det blir väl en eller två som inte kan ,
Nu är det ju Januarie och ni undrar säkert varför vi ska ha det nu?! Men det är ju bara för att i November och December så har vi hand om alla andras Julbord så vi hinner inte och ha vårt eget förrens nu men det tycker jag är jätte bra för jag tycker verkligen inte om Norsk Julmat usch
Dom har en massa konstiga saker som medister kaker och det är i prinsip bara fett sen har dom pinnekjött det är lam som är kokt med pinnar igentligen med en massa salt och ribbe,  nä det är inget för mej håller mej till det som jag känner till
tex en mumsig plankstek haha ;)

Over and out // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0