Miss Trouble

humm jag lyckas alltid att skapa ett eller annat sorts trubbel varför? Nu har John ivarje fall HEL rätt till och kalla mej Miss Trouble hehe,
Idag så har det varit en väldigt trevlig dag fast alla mina dagar är lika trevliga :D kan man roa sej själv lätt så är det inte konstigt!!
Igår så skulle jag och Elias till näsodden och träffa Jonas, och så klart när vi hade lite dålig tid och
skulle hem till Oslo igen så fastnade vi i snön och kom inte ur så lilla jag fick ju ut och putta hahhaha måste sett hur kul som helst ut!!!!!
Hoppas att dom som såg det fick ett gott skratt , det bjuder jag helt klart på;)
sen kom det 5 stora starka män som puttade loss bilen :) det finns faktiskt några snälla människor kvar här haha ,
Och nu idag så skal jag ta och passa Jonas hund kanske ? ska ta med den ut och springa i snön då när den anländer på destinationen munkedamsveien haha :)
Annars får jag springa själv går lika bra men roligare med en 4 bent vän,
Jag och Elias skal ivarjefall ut och leka i snön sen vid 23 tiden ikväll ska bli kul (Ska mula han söndeer och samman HAHAHA )
Elakt haha neeeej da :)


Tjingeling  // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0