KONTAKTANNONS 1

- Du ska få mej att skratta  - ett måste orkar inte ha några tråkiga typer i mitt liv haha - i want entertainment baby !

- Du skal ha fina ögon - måste få mej att smällta

- Du skal ha en tvättbräda

- JAG skal alltid få bestäma vilken musik, film , mat vi skal ha!

- Vi ska resa jorden runt - Och ha ett hus i London , maimi och italien sen ett nära Ryan Phillipphe -( så jag kan stalka han ! HAHA )

- VI SKA HA pigviner för det är mitt favoritfjur, sen en liten hund och en liten apa och en stor tiger, du har väl sett Tony montana! mmmm tänkte väl det !

- Du ska vara kock eller ännu bättre - ( du vill väl inte ha pasta varje dag ;)  )

- Du ska ABSOLUTE INTE vara smart - Jag skal vara den smart i förhållandet !

-  ETT STORT PLUS
   Du har en Lamborghini Gallardo LP560-4 spyder  :)


Så nu är det bara att ställa sig i kö, ge mej en bra motivering varför just du skulle vara den rätte för mig,

Lämna namn och telefon nummer så skal jag behandla ditt ärende så snart som möjligt   *BIIIIP*

*Var god och dröj*



       

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0