Fredag

Fredag, idag så höll jag på att skratta ihjäl mej , Annelie stod i kassan och så kommer det fram en man med sallat o säger " det blir 380. gram "
så väger annelie det
och annelie säger" näåä det blir 250 g sallad,"
o helt plötsligt börjar han fråga henne om vad hon väger med
"mummindals dialekt haha " ohh neeeej du vill tydligen inte berätta för mej vad du väger nej neeej !

haha var kanske inte så kul nu när man skriver det, men jag höll på att svimma av skratt !
Lätt road som jag är :P

Varför du inte kan släppa taget?? Det har gått 1.5 år nu borde du inte ge upp det har inte hänt något än mellan oss,
Och kommer aldrig och göra det, jag har gått vidare med mitt liv och du borde göra detsamma, inte stalka mina vänner och börja fråga ut dom om mej !
Om du nu vill veta vad som händer i mitt liv vem jag träffar och inte träffar så var en man och fråga mej själv börjar bli trött på det här tjatet , stackars P som får stå ut med att du ska tjata om mej var sekund, det finns faktiskt intressantare saker än så!

Im not so special;)



Imorgon blir det korketreken med Annelie och Elias ska bli väldigt trevligt :)


Tiden går så fort nu, snart ska jag till Italien med Hoda och kolla på när Roma spelar mot Latvija:) den 11 April det är snart ,
kan knappt bärga meg:)


 



Hoda , you make my day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0