Dejta..

jaa jag måste nog ta o dejta mycket mer, har inte dejtat på ett bra tag nu , och det är ju kul o träffa nya människor o så.
Idag skal vi ha spel kväll ska bli väldigt trevligt sitta o dricka lite rödvin o äta ost och kjeks och spela väldigt många fantastiskt roliga spel:) kan det bli bättre :)

Känner mej absolute på topp idag haha undrar varför:P

Jag låg och funderade på något jätte länge innan jag somnade imorse och jag kommer inte äns poå dte nu ???
Då kan det inte vara allt för viktigt då..
Eller??

Jag ska vara så duktig på söndag och sluta röka för jag och Christine på jobbet har nämligen slått vad och jag tycker om att vinna haha , så jag måste vara den duktiga , sen när jag har gjort det ojojoj vad jag e nyttig hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0