Äntligen!

Ska vi ha vårat efterlängtade julbod glädjer mej riktigt mycket tills imorgon:)
Kommer bli rätt full speckat schema denna helgen veckan men det blir så ibland ..
PÅ söndag kommer iaf Lina , så då blir det full rulle igen :)


Jag brukar inte tycka illa om människor som jag inte känner, men ibland på jobbet så orkar man verkligen inte vara
 den där "glada tjejen "
Ibland vill man säga åt personer exakt vad man tycker och tänker,
men tyver så har jag lagt den sidan av mej, lånnngt åt sidan
annars hade jag nog inte fått jobba kvar där,
men man blir arg när man ska vara glad hela tiden,
 och så kommer det kunder som alltid ska klaga på något och alltid vara så där otrevliga och sura ,
sen förväntar dom sej att man ska hålla på det där smilet även om dom är såna .
Har ni inte hört tallas om att ett skratt förlänger livet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0