väntar

javisst sitter o väntar på muppen Tintin, han ska montera + bära ner min säng :)
Sicken lyx höhö

vaknade precis av att jag är hungrig haha fan vad jag tjatar om det , men jag är hungrig
det blir sån när man  inte får käka nått ...

tänk bara hur gått det hade varit med en fet jäkla BIG TASTY / PIZZA EL
STATOILS HAMBURGARE

 

HUR GOTT SER INTE DETTA UT VAAVAVA!!!!!!

KILL ME!

jag kan lova att när jag får käka sen, ja då ska jag kränga
 bara sen i torsdags har jag gått ner 4 kg
 så nu ligger man på 50 undra vad det blir om 2 veckor?
40? 38? ingen anning men detta är inte allt för bra ..
men men det tar vi imorgon :)

är ju faktiskt inte den där personen som tycker om o ta tag i problem:)


meeen jag vet därimot hur barnen i Afrika känner sej,
undra om jag oxå får en utbucklande mage för att jag e hungrig hummm
Tål o tänkas på ,




Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0