up and smoked in Nrk kantinan !

Idag så fick jag gå upp kl 7.00 för att gå till läkarn o ta blodprover för o se om jag får oppereras på torsdag
och det med o gå upp 07.00 är förgävligt när man börjar jobba 14.00
Jävla arg ja blir!

men hade en trevlig kväll igår:) Kris kom hit så kollade vi på film o så mys:)

Sen idag så kom det en äldre man 40+
in i kantinan och han var riktigt ner rökt!
HAHA
så ställde han sej framför tv vi har där, och började as garva han trillade nog nästan omkull,
riktigt roligt var det !
Och jag mitt pucko, tyckte det var sååå hysteriskt roligt att jag började skratta så det trillade tårar ner för kinderna på mej
o alla kunder som kom in måste nog ha trott att jag var riktigt dum i huvet !

Jag bara älskar såna ögonblick dom är gulld värda :D
Fast jag skrattar ju ALLTID åt ALLTING
så att jag roar mej varje dag är ju inget nytt
HAHA  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0