Otur!

Idag så gick jag upp litve extra tidigt för o åka till jobbet o äta frulle i lugn o ro
 men nej då mina planer sprack ju,
 missade först trikken med 1 minut så då gick jag till t-bannan
men så var det problem med dom
 så då blev det en annan trikk o när jag väl kom på den så var den så full av människor
 att man stod som en sardin i en sardin ask
 (ni vet hur ihopp klämda dom är)
och efter en håll plats så gick den SÖNDER! är det möjligt ?
Javisst....
så då blev det till o traska i snön till jobbet men det är ju lugnt tar ju bara sådär 20 min!
och inte en ända taxi fick man tag i heller ..
Men när man väl kom till jobbet sådär 20 min försenad så var jag ju lika glad som vanligt
fick se det på den ljusa sidan
Jag fick motion;)


Nu så sitter jag hemma i soffan och det är hur skönt som helst
ska bara slappa som bara den idag , massa bra filmer och kanske rensa ut garderoben?
Det kan behövas ,
men jag är en sån där tjej som ser på alla de klädder som jag inte andvänder
och tänkerHumm denna är ju så fin ,
ahh den kommer jag ha nån gg säkert... YEAH RIGHT
Måste bli skärpning här !




Over and Out // Anna-Cecilia
                   ღ                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0