Idioter;)

Ja det kan man kalla mej o Elias haha
igår så åkte vi till nesodden med massa ting, sen så möte vi Annelie o Inger
o åkte till något cafe som var jätte mysigt :) o mycket att se på med haha
sen så när vi satte oss i bilen så gjorde vi om den till en cab;)
å åkte runder på nesodden o flippade hehe :)
Alla som åkte förbi måste ha trott att vi var några riktiga Idioter haha
Vem åker Cab när det är -2 hahah Jo vi;)



Sen så det gör fortfarande jätte ont men ingenting jämfört imorse
då ville jag bara hoppa från första bästa stup..

Och jag är så jävla röksugen! Fy fan vad gott det hade varit nu men får ju inte ...

Ska snar till Bunnpris och köpa sorbe glass o bannaner .
det är vad jag skal äta i 1 vecka nu :) varierad måltid haha nooopppeee
men sen å andra sidan så har jag mina GO paket men vet inte hur bra det är o äta dom
 för jag spyr så fårt ja får det i munnen (varje fall Hallon smaken)
 ÄCKLIGT

och jag är så grymt sugen på Pizza, Kött, negerbollar, godis o CHIPS
Humm undrar om man kan köra Chips i mixern? då får jag ju äta det lite:D
men vad ska man mixa det med? Glass haha njaeeee
Måste tänkas över
Nu ska jag sova bort den här ruttna veckan ;)

Tycker synd om mej själv just nu!
Men det har jag ALL rätt till;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0