Roma turen

jaa nær vi var på væg till Rom så børjade jag flippa redan vid flygplatsen i stockholm det kom en kille føre mej , nær man ska gå igenom den magnet røntgen eller vad det heter, så pep den på han o så visiterade dom han så var det min tur med den jævla skiten pep inte o han som stod o visiterade han var HET!!!!
Så rolig som jag var knæppte upp trøjan o stællde mej bredbent o sa:
 come on
Im ready;)
o alla killarna bara stirrade o nær vi skule gå sen så børjade dom tjuvvyssla som fan HAHAH


sen nær vi andlænder till Rom så
blir S væska borta, det var kvar i Amsterdam med hela hennes plans andra væskor
Idioter

Sen så kom vi till Hotellet mycket bra hotell med søta reciptionister
som sæger Allora hela tiden det ær Hummm på svenska;P

sen så kollar vi på Roma-Lazio o vi førlorar med 4-2
Hate it..
men men i november så vinner vi;)

Hoda fick Mottas autograf;)

Och vi springer in i en Lazio affær o hoda skricker Forza Roma Lazio merda hahhaha
Och tanten kommer ut o skriker putana till oss (hora)
och børjar springa efter hahaha
så sjukt kul !

sen så hittade vi 2 italienare i rustning som var typ 45 år gammla så
jag var ju bara tvungen att pussa dom o då kommer hans fru HAHHAHAHA



det var lite av roma turen

Over and out

//A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0