Hatar sosse gutter

Igår så var vi ute och festade var riktigt trevligt
men jag var ju såå klyftig och råkade ragga upp en sosse gutt som
jag sen dissade HAHA
han sa till mej rätt ut : vill du följa med hem till mej
så kommer jag med min klyftiga komentar
HAH nee men dina vänner kan jag gott följa med
och då blir han svin sur
han kunde verkligen inte tackla att en tjej sa nej till han
"Han var ju så otroligt DIGG    NOOOOT "
så han skulle kasta pasta karbonara på mej, men så kastade han det på sussi ist ..,,,
fy fan vad sjukt, kan man inte tåla ett nej?
sen o kasta mat för en sådan sak herregud är du 8 år o inte 25?
vad är det för fel på alla äkliga sosse gutter !
JAG HATAR SOSSE GUTTER

tycker att dom är stora idioter som lever på sina föräldrar o vägrar jobbba
sånna killar intresserar mej lika mycket
som en finne i röven!

kan man inte jobba o tjäna egna pengar , utan måste leva på sina föräldrar
för att dom inte " orkar att jobba "
ja då har man ingenting vettigt i huvet
jag skulle aldrig vilja leva på min mamma el pappa
skämmigt ju
är man över 20 och kan jobba och tjä'na egna pengar så klart man gör det,
Hur ska man annars kunna bli självständig ?
Nää sosse gutter blir aldrig det .


Jag håller mej till självständiga män som jobbar och kan lite om ett hushåll
Där har vi riktiga män
Det är dom som är heta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0